sobota, 20 października 2007

Odpocznijmy, czyli bashołków część czwarta i na razie ostatnia.

sqweezer> goska kogos na disco poznala czy co ??
bo taki opis ma ..
nie wiem a co ??
opis gosi: "Dopiero minely nie cale 2 dni a ja juz tesknie a juz cie nigdy nie zob"
kota jej przejechało
OMG [*]

wiesz, ze pracuje w Media M?
no...
dzis bylam pierwszy dzien
i przychodzi koles, oddajac depilator do reklamacji
z cala twarza podrapana
i drze sie po mnie dlaczego nikt mu nie powiedział ze nie kupuje maszynki do golenia

Bylem se w krakowie, podeszłem pod restauracje by zobaczyc cennik i widze:
Typical polish food:
Pierogi Ruskie
Fasolka po Bretonsku
Placek po Węgiersku.
Nalesniki po Wiedensku.

Hehe, to patrz co na onecie pisza : Premier: rok, dwa i nie będzie śladu bezrobocia
e-e, do tego czasu chyba wszyscy nie dadza rady wyjechac.

Dzisiaj się przekonałem, jak duża jest pomysłowość młodych ludzi
Kupuje paliwo, place, wybieram sobie jeszcze jakiegos batonika a do drugiej kasy podchodzi jakas dziewczyna, na oko 16 lat
Mruga oczkami i pyta się sprzedawcy "Sprzeda mi Pan redds'a?"
Facet tradycyjnie "A dowodzik jest?"
"Nie ma" - "To nie ma piwa"
Dziewczyna zaczyna się tłumaczyć, że urodziny ma, że impreza jest, że wstyd będzie, że nic się jej nie stanie itp
Facet w końcu wymiękł, idzie do lodówki a laska na to:
"Aaa, i jeszcze 17 żubrów"

pobiłem sam siebie. ściągnąłem syntezator mowy, żeby mi streszczenie potopu przeczytał

już nie ma dziewczyny
a to czemu?:>
bo powiedziała mu, że jest w neokatechumenacie, że pomimo, iż ma 26 lat jest dziewicą, że odda mu się tylko po ślubie, i że nie będzie stosowała żadnych metod antykoncepcji
hehehheehhee no szczam normalnie
ale i tak jego riposta przebiła wszystko
mianowicie?
spytał się jej, czy w dupę chociaż można

Dziwna sprawa. Była u mnie dawno temu dziewczyna, bedac szarmancki i w ogole, zrobilem jej kawe z mlekiem i bita smietana...w akademiku to szal ;]
No i jakos tak troche zostalo, a ze ja do "sprzatajacych" nie naleze, lezalo spokojnie w koncie.
Dzis wspollokator - "Ty, cos dziwnego jest w tym kubku"
Dalismy to do chemika z pokoju obok, trzeci rok a niemial pojecia co to.
0_o
Dzis przyszedl i pytal czy moze o tym prace magisterska napisac...A ja bez kubka zostalem ;/

powiem wam cos
wpada kobieta z dzieckiem u mnie do sklepu
i sie pyta czy gdzies tu jest kawiarnia internetowa
mowie ze nie ma ale w poblizu jest TP punkt
za 10min ponownie wpada
i mowi ze zamkniete i czy moze z internetu skorzystac
bo jej dziecku flote zezłomuja ^^

ej ludzie co to jest lechtaczka??
taczka lecha kaczyńskiego ;]
serio? a po co mu taczka?

Prison Break to imię i nazwisko tego z tatuażami czy jego brata?
Nie to jest oryginalna nazwa serialu:)
Oryginalna nazwa serialu to "Skazany na śmierć" czyli "Sentenced to death"
Właśnie sprawdziłam, że Prison to znaczy więzienie Ciekawe nie? Serial dzieje się w więzieniu, a główny bohater też ma na imię Więzienie
Hahahahahahahaha
Ten z tatuażami to Michael Scofield, a jego brat to Lincoln Burrows.
Skoro są braćmi to czemu mają różne nazwiska?
Boże widzisz i nie grzmisz... o ile pamiętam to na nasz to będzie "ucieczka z więzienia" a nei skazany na śmierć (a oni są przyrodnimi braćmi)
Ucieczka z więzienia to "Escape From Prison". Mam nadzieję, że nie wyjechałeś do Anglii bo byś dnia tam nie przeżył ze swoją znajomością angielskiego.

czesc jak mash na imie i skont jestes
Lukasz, Szczecin
rozszesh troche
L u k a s z , S z c z e c i n

R Admini w firmie ktorej pracuje mnie rozbrajaja
bo?
O Sprawdzam maila... a posrod spamu znajduje maila od ADMINA sieci. Cyt: "Bardzo prosze o nie sciaganie nielegalnych filmow dvd. Jesli to sie powtorzy poinformuje o tym Pana przelozonego."
to ma byc motyw ktory cie rozbraja?
S Nie to...
S Rozbroil mnie tekst ponizej: "PS Mozesz wrzucic Twierdze i calosc Kochanych klopotow do mojego katalogu w glownej sieci?"

Moim idolem jest miś pushupek.
kto?
Mis pushupek bohater takiej jednej kreskówki
No dobra, ale czemu idol?
Bo na pytanie ile pije browarów dziennie, odpowiedział że jak jest chory to 38, a jak zdrowy 36 i 6, czyli razem 42

Czy tobie wszyscy z długimi włosami z metalem się kojarzą?
długie włosy = metal
sam mam długie włosy ale metalu nie słucham... Wolę rocka, funky, ogólny rhcp style.
czyli jesteś metalem
wierzysz w boga?
tak
w jezusa?
tak
no to gratulacje
masz metala za proroka

Aga to ma przerąbane...
wczoraj oddwała krew honorowo
zaraz potem krew z nosa jej zaczęła lecieć
a dziś dostała okresu

Jacek robi wiele rzeczy naraz: wali pięścią w stół, kopie kosz pod biurkiem, rzuca długopisem, przeklina, złorzeczy.... a wszystko dzięki najnowszej neostradzie tp! :P

siema podajcie mi szybko gatunki dramatu
komedia
tragedia
wikipedia

Jak patrze na ciebie to widze Kaczora Donalda ?
tylko nie kaczora !!!
tylko nie donalda
A skąd wiesz jak wygląda kaczor Donalda...?

dzisiaj bylem na debacie na temat agresji jako obsluga techniczna po prezentacji na ekranie zostawilem na ekranie slajd tytulowy i usiadlem na boku; po jakis 20 minutach patrze na ekran a tam komunikat "Zainstalowane oprogramowanie nie jest legalne. System zostanie zamkniety za 0.57 sekund"; szybkim krokiem podchodze do laptopa i zaslaniam rzutnik, a ze usiadlem daleko wszyscy zdarzyli przeczytac; niby nic, ale wsrod gosci byl komendant policji i jakos tak spojzalem na niego, a no: "Spoko, to tylko windows, na komisariacie tez czasami mamy identyczny komunikat"

W MEN uzywaja klawiatur w układzie GIERTY

Ty jak jest "pożyczać" po angielsku?
borrow
I co to znaczy?

Ej... Wierzcie lub nie... ale Ostatnio do mnie przyszła pacjentka i sie skarżyła na swędzenie jąder
0.o
Ale to jeszcze nic. Dzisiaj rano przyszedł do mnie pacjent i sie pytał , czy podczas operacji wycianania nerki mogą mu przeciąć jajowody lub uszkodzić macice!!! Ja nie żartuje! ... Skąd tacy ludzie sie biorą ?
A mówią że kawały nie mają autorów...

bartek gdzie ty ciagle lazisz! szwendasz sie po tych kumplach caly dzien. na obiad przyjdz!
zaraz bede...
kup frytki po drodze
nie mam zadnego sklepu po drodze...
jak to nie ma? gdzie ty jestes?
w drugim pokoju mamo... 0_o

wlaśnie miałem studencką jajecznice
tzn?
otworzyłem lodówkę, podrapałem jajka, zamknąłem lodówkę

taka mgła, że za oknem nie ma budynków, nie ma samochodów...
nawet Pałac Kultury zniknął...
nie ma niczego...
kurde, Kononowicz dopiął swego!

jak mozna miec nick kojarzacy sie z penisem? ;
sam sobie odpowiedz
<20_cm> idioci

"...W grudniu 1985 roku na aukcji w domu aukcyjnym „Christie” w Londynie za butelkę wina „Chateau Lafite”, rocznik 1787, zapłacono 157 000 dolarów. Była to najcenniejsza butelka wina. W 1986 r. korek wpadł do środka butelki, psując wino..."

Tak to jakoś idzie kurde ostatnimi czasy, że ciężko się opędzić od ludzi, których się nie lubi - Readers Digest zaczęło mi nawet do domu dzwonić :/
na nich to nie ma zadnego sposobu :D
Jest :)
wulgarnie zwyzywac?
Słucham uważnie co pani o seksownym głosie ma do powiedzenia, grzecznie przytakuję, prowadzę uprzejmie rozmowę, a potem znienacka...
"przepraszam na chwilkę...... Iwan... namierzasz?"
dobre :D
Działa bez pudła, wszystko tkwi w intonacji i bezczelnym kontraście między uprzejmym tak, oczywiście, zastanowię się a krótkim rzeczowym namierzasz.

siedzimy przed wykladem i gramy w remika na dole, nagle telefon do macka. Dzwonil pawel i mowi, ze mu auto siadlo i stoi na skrzyzowaniu rydza smiglego i pilsudskiego i mamy go popchnac zeby ruszyl, no to maciek mowi, ze juz jedziemy zanim skonczylismy partie makao minelo 10 minut
jedziemy pomoc pawlowi a ten biedak tam stal i ruch blokowal
i teraz najlepsze myslimy co by zrobic, czy zatrzymac sie przed pawlem, czy za pawlem i tak myslimy, moe przed nim stanac....
po chwili Kuba mowi "kurwa, chcecie stanac przed nim, a jak go popchniemy to uderzy w nasz"! inteligencja 3 studentow...

Jak myślisz, co jest w dzisiejszych czasach większym problemem? Niewiedza czy obojętność?
Nie wiem, nie obchodzi mnie to.

a Ty miales ta operacje laserowa oka tak?
yepp
nieudana niestety
kwestia wady, oka, czy lekarza?
kwestia wady oka lekarza

a co było pierwsze.. kaczka czy jajko?
jajko?
kaczka.. jaja to są dopiero teraz ;D
:)

Wyslalem smsa pod nr 666 z hasłem NIC - "zlecenie zostało przyjęte do realizacji" :|

J. Kaczyński - "Nie straciliśmy tych 100 dni"
I jak tu nie wierzyc w teorie swiatow rownoleglych?

*** g0b joined
i wtedy g0b zdjal spodnie a potem
o czesc g0b
nie zauwazylem jak wszedłeś

co to jest : grube, czerwone i ciągle wchodzi i wychodzi?
Lepper w koalicji :)

cytat z pewnego brukowca:
"W czwartek znaleziono zwłoki mężczyzny (...) Miał 2 promile w wydychanym powietrzu"

stoje sobie na przystanku kilka minut, czekam na autobus
przyjechała 2, za kilka chwil 3 i 4
chyba sobie jeszcze troche poczekam na 158...

[W Żabce...]
Czy jest koniak i owoce egzotyczne?
Nie.
To poproszę jabola i ogórki kiszone.

Ty Stary podchodze do kumpla w autobusie a koło niego jakas dziewczyna siedziala - brzydka jak cholera - przywitalem sie gadamy chwile wkoncu pytam sie go kto to jest
a on mi na to (całkiem na głos ze wszyscy slyszeli dokola): "Jakis smiec, paszkiwl posadzil tu swoje dupsko z 10minut temu i tak jedzie i ogranicza moja przestrzen ruchowa szmata narusza moja prywatna przestrzen i jeszcze kurwa bezczelnie oddycha moim powietrzem"
A ja zdebialem jak sie wydarl szczena mi opadla nie wiem co powiedziec laska czerwona na facjacie wstala i odeszla a kumpel: "No kurwa wreszcie poszła blaza bo miałem dosc prawie sie schaftowalem balem sie ze mnie jeszcze jakis znajomy zobacyz i se obciachu narobie chcialem jej cos powiedziec ale kurwa wychowany jestem i stwierdzilem ze moglaby sie zle poczuc wiec siedzialem cicho ale mialem ochote jej młotkiem ten krzywy ryj wyprostowac...."
o kur...
i wtedy wsiadla do busa grupka naszych znajomych, zaczynamy gadac a ta dziołcha podchodzi i do kumpla z tekstem "To jest koniec! Mam Cie dosyć, nie przysylaj mi więcej kwiatów nie dzwoń nie przychodź i wybij sobie z głowy małżeństwo i dzieci, zrywam z tobą!" i wysiadła....
Szybko sie z tego nie wytlumaczy, dobra agentka była:D

Wiesz, jak piję, to mi potem leci krew z nosa
Rozumiem, ja też mam nerwową żonę.

i jakis drech do mnie
"eeejjj kurwa brudasie scinaj te włosy, bo era homo sapiens juz mineła"

o kurcze pieczone ale mam plan na zycie ?. Założe fabrykę prezerwatyw, i smoczków w jednym miejscu.
jako że to ten sam materiał, to zaoszczędzę na imporcie tworzywa.
No i co?
a no tyle że prezerwatywy beda dziurawe, przez co bedzie popyt na smoczki. I tak to sie bedzie krecic :)

ciekawostka: Lublin został uznany rekordzistą wśród miast akademickich pod względem ilości niepijących studentów - siedem osób.

siedzimy na historii
temat o kodeksie hamburabiego
i jeden typ wstaje i mówi
"czyli jakbym zgwałcił jakąś laskę to ona potem musiałaby zgwałcić mnie?"

co było zadane?
zrobic autocharakterystyke
no ale kogo?

To co, wypijemy coś w środe?
a nie wiem jade do jakis kretynow na dzialke...
wiem bo to moi zaprosili twoich ;)

ej jak nazywa się ten król polski co w 1683 roku wygrał z turkami pod wiedniem?
nie wiem
takie papierosy są...
Malboro?

ekran mi się trzęsie ... co robić ?
przenieść lodówke z piwem w inne miejsce

Komiczne jest nazywanie ekspresu do kawy "ekspresem" - na przygotowanie kawy poświęcacie pięć minut, mi przygotowanie rozpuszczalnej zajmuje kilkanaście sekund :)
Komiczne to jest nazywanie rozpuszczalnej - kawą :)

ide sobie przez park a tu nagle policja konna spisuje dwóch facetów którzy piją sobie piwo,
nagle ten koń zaczął srać
a ten pijak pado: "chyba radiowóz panu nawalił"

a znacie piosenke o podwójnej penetracji i zoofilii?
nie
"Razem ze mną kundel bury, Penetruje wszystkie dziury, Kundel bury, kundel bury, kundel bury - fajny pies"

no i ja mówie że ten mengele byl naprawde dobrym czlowiekiem, bo nikt nie zrobil tyle dla ludzi
a oni wszyscy w smiech
ja jebie, juz nic nie powiem na glos
bejb, to chyba mandela byl
...
to kto to kurwa byl mengele?
aniol smierci z auschwitz
o w dupe :o

św. Agata była tak święta, że w łonie matki biczowała sie pępowiną

witajcie.
wchodzil w ciebie sw mikolaj?

Tymbark zabija....
Jak to ?
Zabija ?
tak sie dzis chlastnelem w palca ze myslalem ze sie wykrwawie ^_^
kapslem? xD
Tak, przy otwieraniu....
A pod kapslem pisalo "Moze nastepnym razem"....

od kiedy mam w domu królika, wyrażenie: "muszę skoczyć po trawę" nabrało zupełnie nowego wymiaru

A ja NA PEWNO nie będę mieć dwóch nazwisk, nazywam się Ewelina Ruchała a narzeczony Piotr Bosko.

kolezanka mi dala
lezala na strychu
by sie zmarnowala
a tak dala mi
i jeszcze na niej pojezdzilem jeden rok
potem sie ja spalilo w piecu
napewno jeszcze o tej ksiazce piszesz ?

Mialem ostatnio niezla akcje
Bylem w Kosciele na mszy
I stalem obok jakiejs starej babci moherowej
trafila mi sie na dodatek taka, która choc nie umie spiewac
to spiewa na caly kosciól, aby ja wszyscy slyszeli
a ta dodatkowo byla jeszcze przyglucha
I ksiadz wlasnie zaspiewal psalm
"Nasz Pan Bóg leczy, zlamanych na duchu"
I babcia w odpowiedzi
"Nasz Pan Bóg lezy, z lapami na brzuchu"

to jak sie w koncu mowi - irak czy iran, bo ciagle mowia raz tak, raz tak i juz sie pogubilam...

jak wyszedlem z metra na swietokrzyskiej, to podchodzi do mnie 2 gosci i jeden mówi:
"sorry, Hybrydy club?"
to to mu wytlumaczylem po angielsku gdzie to jest
podziekowal
i do tego kolegi swojego mówi: "kurde, zeby jakis obcokrajowiec tlumaczyl mi gdzie w Warszawie sa kluby"

Rozwiazywalem wczoraj krzyzówke ... i bylo : Najwiekszy ptak na 3 litery .. Wpisalem " MÓJ"... Chyba dobrze no nie?

Projektujac baze danych, nie nalezy nazywac pola "kur.wa", bo nasz klient moze sie od razu nie domyslec ze chodzi o KURs WAluty, i niepotrzebnie
sie obrazic.

LoL kumpela mnie rozwalila swoim opisem na gg "KoCHaM cIę mOj InDyCZkU/ jUtRo GrILLeK:*:*:* "

... i jak z lutownicy unosi się czarny dym to znaczy, że coś jest z nią nie tak.
a jak się unosi biały?
Habemus Papam...

"Stwierdzono, że orbita Księżyca oddala się od Ziemi o klika metrów rocznie. Gdyby zrobić odpowiednie wyliczenia, wychodzi że 65 milionów lat temu Księżyc był jakieś 10 metrów nad naszą planetą. To tłumaczyłoby wyginięcie dinozaurów. Przynajmniej tych wysokich."

idziemy podotykac paluszkami ksztaltne kraglosci, piescic ustami otwory pelne zyciodajnych sokow, postukac kijami w te okragle, piekne ksztalty i zaliczyc przynajmniej 3 rundy dzis wieczorem?
piwo i bilard?
no :)

Tak sobie dzisiaj wczesnie rano wyszedlem z psem na spacer i (pod 'wpływem' przechodzacych obok panow) uswiadomilem sobie że Polska jest krajem gdzie jak widzisz 2 kolesiów spacerujących z wozkiem dziecięcym... to na pewno są to złomiarze

A na TV Trwam leci transmisja z Turnieju Podwórkowych Kółek Różańcowych w rzucie klątwą i odmawianiu różańca na czas
A wieczorem, tuz po zachodzie słonca beda zawody w paleniu heretykow wg. punktacji jezuickiej
Nie mogę się doczekać transmisji. Kupiłem sobie nawet kilku masonów do przegryzienia podczas przerw

Oo zauwazyłes pewne podobienstwo radia maryja z matrixem? -własnie leci na tvnie. Tam mowia ze sa miejsca gdzie ludzie nie zyja ale sa uprawiani, a ojciec dyrektor ciagle powtarza że trzeba siac siac i jeszcze raz siac...

chciałem sprawdzic fitr gmailowy andtyspamowy i wyslalem do kumpla maila
o tytule i tresci: "make your peni bigger than chuck norris's one"
ponoc nie doszedl, a ja dostalem
Dear Gmail user, you are given the firs warning not to sned spam to the rest of gmail users... ... unless you tell us how to make our penises that big. Sincerely yours, Gmail team .

Znajomy mi wlasnie powiedzial na GG, ze podobno szanse na zaplodnienie podczas stosunku przerywanego maleja o 35%, jesli przy co czwartym pchnieciu powtarzasz slowo "abrakadabra"

chcialam sie was poradzic
slyszalam ze mozna hamowac silnikiem
ano mozna
czym sie wlacza hamulec silnikowy w seicento?

slyszales jak wyglada kaczor w spodniach giertycha?
nie :)
przez rozporek...

Słyszeliście o tej nowej aferze?
Podobno Goździkowa bierze APAP

Stoimy dzisiaj na prystanku ja, Cipek, Misza i Zyx. Zyx nam opowiada, jak czytał przepis na perpetum mobile
"Wiadomo, że kanapka zawsze spada masłem do dołu - to raz, a dwa - wiadomo, że kot zawsze spada na 4 łapy. Teraz wystarczy wziąć posmarować kanapkę masłem, postawić na niej kota i rzucić z pewnej wysokości. Powinno się kręcić"

Pewien Amerykanin miał dziewczynę imieniem Wendy. W dowód miłości Wytatuował sobie jej imię na fiucie z tym, że pełne imię było widoczne Jedynie w stanie - nie bójmy się tego słowa - erekcji, a tak normalnie To tylko była widoczna pierwsza i ostatnia litera: 'W' i 'Y'.
Pewnego dnia Pojechał na Jamajkę. W którymś momencie zachciało mu się siusiu. W szalecie, Przy pisuarze spostrzegł, że Murzyn, który sikał obok niego, też ma Wytatuowane litery 'W' i 'Y'. Spytał go: 'Hej koleś, to i Twoja dziewczyna Ma na imię Wendy ?'. Murzyn na to: 'Nie. Ja mam wytatuowane: Welcome to Jamaica ! Have a nice day'

jak bylem w Mikolajkach
to w jednej restauracji byly karty po Polsku i po angielsku
no i w polskiej karcie bylo
"dania z grilla"
a w angielskiej
"Denmark from grill"

Mój znajomy pracuje w salonie Plusa i pewnego dnia przychodzi młoda, ładna pani i mówi do niego:
- Potrzebuje pomocy: mój mąż wyjechał, okres mi się skończył i nie ma mi kto załadować.

Dwa żubry i spokój
Dwie kaczki i burdel...

jam,władca zalesia, hrabia magdeburski, książe wieluński, hetman wołyński, pan polesia, marszałek koronny obojga narodów, witam ciebie, niewiasto. padnij na kolana i oddaj hołd.
co chcesz...?
masz pożyczyć na piwo...?

wczoraj jak moj tato odwozil babcie do domu to spytal sie na co bedzie glosowac w wyborach
powiedziala ze "ojciec tadeusz jeszcze nie zdecydowal"

Brak komentarzy: